L’Institut Ferran Tallada posa a disposició de la comunitat educativa i la ciutadania en general la informació més rellevant sobre la seva activitat i funcionament a través d’aquest espai de transparència. Aquest espai s’anirà omplint amb les dades relatives a transparència a mesura que les tinguem disponibles.
L’objectiu d’aquest espai és facilitar l’accés a la informació pública d’una manera estructurada, permanent i actualitzada per fer més propera i transparent la gestió del Consorci d’Educació, d’acord amb la normativa vigent (Llei 19/2013, de 9 de desembre, Llei de transparència, accés a la informació pública i bon govern).
Informació institucional i organitzativa:
- Carta de serveis: La Carta de Serveis explica a la ciutadania quins son els serveis que l’Institut ofereix a la ciutadania, i en quines condicions generals. Aquesta Carta forma part de les nostres Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC).
- Carta de compromís: Les cartes de compromís expliquen el compromís que pren l’alumnat, les seves famílies i el centre educatiu. Són diferents depenent de si l’alumnat és major o menor d’edat.
- El Projecte Educatiu de Centre (PEC)
- Pla d’emergència
- Projecte lingüístic
- Les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) volen explicar el funcionament general del centre. Les NOFC han d’aplegar el conjunt d’acords i decisions d’organització i funcionament que s’hi adoptin per fer possible, en el dia a dia, el treball educatiu i de gestió que permeti assolir els objectius proposats en el Projecte Educatiu i en la Programació General.
- Programació General Anual (PGA) 2023-2024
- Pla de Comunicació 2022
- Política de Qualitat
Informació econòmica i pressupostària:
- Vegeu totes les dades pressupostàries aquí.
Acords del Consell Escolar:
- Vegeu tots els acords del Consell Escolar aquí
Licitació del bar cantina menjador de l’institut:
Registre d’Activitats de Tractament
Internacionalització:
Criteris d'homologació / deshomologació de proveïdors
1. CRITERIS D’HOMOLOGACIÓ DE PROVEÏDORS
Els proveïdors es seleccionen atenent a criteris de:
- Relació qualitat/preu
- Servei postvenda (si s’escau)
- Diligència en el lliurament
- I, en alguns casos, proximitat a l’Institut
Tots els proveïdors seleccionats es faran constar en el registre informàtic de la comptabilitat de l’Institut (programari ESFER@).
Un proveïdors quedarà homologat quan:
- El material subministrat sigui el que es va sol·licitar.
- El material arribi en perfectes condicions.
- Els terminis de recepció del material hagin estat els estipulats en fer la compra.
- El preus de l’albarà/factura s’ajunten al valor aproximat del pressupost sol·licitat.
Un proveïdor homologat es fa constar a Esfer@ com a proveïdor ACTIU.
En cas que un proveïdor no reuneixi els criteris d’homologació mantenir algun d’aquests proveïdors es deixarà de fer-hi comandes i es donarà de baixa del citat registre informàtic en finalitzar l’exercici econòmic, indicant-lo com a NO ACTIU a Esfer@. Mentre no hi hagi una incidència, els proveïdors no deixaran d’estar homologats.
2. CRITERIS DE DESHOMOLOGACIÓ DE PROVEÏDORS
En cas que dues compres consecutives no reuneixin ¾ parts dels criteris d’homologació, el proveïdor deixarà d’estar homologat i, per tant, es registrarà com a NO ACTIU a Esfer@.
El criteris d’homologació i deshomologació de proveïdors es faran públic a l’apartat de transparència de la web del centre un cop s’hagi informat al Consell Escolar.
Altres:
- Document de Dret de reunió de l’alumnat.
- 7 Juliol 2023: Acords de corresponsabilitat, convenir i altres acords de col·laboració